Firme de publicitate, avantaje si dezavantaje !?

Firme de publicitate: avantaje și dezavantaje

firme de publicitate

Atunci cand apelati la o firma sa realizeze publicitatea pentru dumneavoastra (promovarea produsului, serviciului, numelui) aveti urmatoarele avantaje din start:

1. O firma cunoaste piata si va poate indruma unde sa promovati si cum este rentabil sa realizati proiectul de promovare;

2. Angajatii unei firme de publicitate va pot da indicatii cu acuratete despre locatia unde veti obtine cele mai bune rezultate;

3. O firma care se respecta va poate oferi peste 90% din metodele de promovare atat ea cat si in colaborare cu firme de renume in domeniu; (poate fi si o caracteristica a seriozitatii, colaborarea)

4. Timpul de asteptare a rezultatelor promovarii se scurteaza in mod simtitor deoarece ei stiu detaliile necesare ce fac diferenta;

5. O firma care se respecta va poate oferi oricand prompt o oferta (fara sa va intrebe daca veti reveni sau o folositi doar ca etalon pentru obtinerea unui pret mai bun);

6. Firmele de publicitate au contracte deja stabilite, avantajoase astfel incat renteaza sa cumparati mai multe solutii din acelasi loc;

7. Anumite firme de publicitate stiu ca au un produs bun si nu se feresc in a va arata portofoliul si in a face un prognostic realist alt dezvoltarii proiectului propus de catre dumneavoastra.

 

Dezavantaje:

1. Sunt multe firme de publicitate in care administratori au investit doar financiar si nu stapanesc ori verifica competent serviciile oferite de catre angajatii lor deoarece nu au cunostintele necesare si privesc firma doar ca pe o afacere din care pot castiga acum;

2. O firma de publicitate mica intotdeauna va oferi un pret mic dar niciodata nu isi va asuma esecul, nereusita si in general nu va exista un contract ferm, clar de prestare a serviciilor care sa garanteze cumva clientului ca primeste ceea ce plateste sau macar banii inapoi;

3. Exista firme de publicitate care percep avansul de la client, promit realizari peste masura putintei lor dar in relitate nu fac decat sa tergiverseze si sa creeze neincredere in domeniul publicitar si in profesionalismul celor activi in piata;

Sfaturi:

Daca doriti sa contractati servicii de publicitate incercati sa respectati, cereti urmatoarele:

– portofoliul firmei de publicitate, detalii despre ultima lucrare;

– viziunea firmei de publicitate asupra proiectului dumneavoastra;

– o mica demonstratie (daca este posibil) de realizare a promovarii in speta expusa;

– un contract ferm care sa garanteze chiar si restituirea banilor daca cele stabilite nu se indeplinesc conform contractului;

– intalnirea “in trei “cu o alta firma care ofera aceleasi servicii (ar fi ideal pentru determinarea unei contraoferte de fata cu clientul; multi nu vor accepta);

– stabilirea, unde este posibil, a detaliilor unui raport ce trebuie sa il primiti periodic cu privire la promovare, contorizare.