Infiintare firma. Acte necesare
* contract de comodat pentru sediul social
* actul constitutiv
* rezervarea de nume pe care o obtineti de la Registrul Comertului
* chitanta care atesta depunerea capitalului social (minimum 200 de lei)
* un set de formulare pe care le primiti si completati pe loc la Registrul Comertului
* timbru fiscal de 4 lei, ce trebuie adaugat la dosarul (cu sina) depus la Registrul Comertului.
Infiintare firma. Pasi de urmat:
- Mergeti la Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul judetului in care veti avea sediul social al firmei, pentru a rezerva numele. Trebuie sa fiti pregatiti cu 5-10 variante de nume (de regula, rezervarea se face pe loc).
- Completati si incheiati contractul de comodat si actul constitutiv al firmei.
- Impreuna cu rezervarea de nume, mergeti la banca pentru a depune capitalul social.
- Intocmiti un dosar cu toate actele specificate mai sus si mergeti la Registrul Comertului pentru a completa formularele de infiintare. Odata completate, le veti atasa dosarului, care va fi depus la ghiseu.
- In cateva zile veti putea ridica, de la Registrul Comertului, Certificatul de Inregistrare.
- Va trebui sa gasiti un contabil pentru a va pune in tema cu obligatiile pe care le are noua firma infiintata catre ANAF.