Cum infiintezi o firma, pas cu pas

Infiintare firma. Acte necesare

* contract de comodat pentru sediul social

* actul constitutiv

* rezervarea de nume pe care o obtineti de la Registrul Comertului

* chitanta care atesta depunerea capitalului social (minimum 200 de lei)

* un set de formulare pe care le primiti si completati pe loc la Registrul Comertului

* timbru fiscal de 4 lei, ce trebuie adaugat la dosarul (cu sina) depus la Registrul Comertului.

Infiintare firma. Pasi de urmat:

  1. Mergeti la Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul judetului in care veti avea sediul social al firmei, pentru a rezerva numele. Trebuie sa fiti pregatiti cu 5-10 variante de nume (de regula, rezervarea se face pe loc).
  2. Completati si incheiati contractul de comodat si actul constitutiv al firmei.
  3. Impreuna cu rezervarea de nume, mergeti la banca pentru a depune capitalul social.
  4. Intocmiti un dosar cu toate actele specificate mai sus si mergeti la Registrul Comertului pentru a completa formularele de infiintare. Odata completate, le veti atasa dosarului, care va fi depus la ghiseu.
  5. In cateva zile veti putea ridica, de la Registrul Comertului, Certificatul de Inregistrare.
  6. Va trebui sa gasiti un contabil pentru a va pune in tema cu obligatiile pe care le are noua firma infiintata catre ANAF.