7 sugestii pentru o afacere online de succes in 2017

Daca iti doresti o afacere online de succes, trebuie sa stii ca fara motorul de cautare Google nu poti existaCu cat ai o pozitie mai buna in rezultatele cautarii pe Google, cu atat vei avea mai multi cititori sau cumparatori, cu atat vei fi mai prezent in mediul online. Iata cateva sfaturi care te vor ajuta sa te afli pe primele pozitii in rezultatele cautarii Google: 

1. Continut unic pentru descrierea produsului
Fiecare produs pe care il vinzi trebuie sa aiba o descriere. O poti folosi pe cea data de furnizor sau poti sa creezi chiar tu un continut atractiv, care sa prezinte informatii si detalii despre produsul in cauza, mod de utilizare si indicatii de folosire.

2. Recenzii la produse si feedback
Inainte de a achizitiona un produs, cumparatorii vor citi si recenziile altora. Daca acestea sunt pozitive, cumpararea ori macar interesul pentru ceea ce oferi este garantat. Asa ca asigura-te ca ai clienti multumiti, caci comentarile la produse si feedback-ul sunt foarte importante pentru o afacere online.

3. Promoveaza-ti produsul printr-o strategie de marketing eficienta

Probabil ai aflat deja ca o buna promovare iti asigura si vanzari pe masura. Cum faci asta? Stabileste-ti cateva obiective si adapteaza-le la o strategie de marketing potrivita domeniului tau de activitate. Poti, de exemplu, sa iti creezi un blog unde sa iti promovezi produsele si afacerea. Ori poti veni cu oferte de sezon, reduceri si oferte speciale de sarbatori, pentru a atrage cat mai multi clienti.

4. Curatenie in URL-uri
Daca vinzi multe produse in magazinul tau online, este necesar sa le sortezi si sa aplici mai multe filtre (pret, dimensiune, culoare, producator etc.) De asemenea, indexarea tuturor paginilor este necesara pentru a se evita duplicarea continutului si a link-urilor care fac trecerea catre pagini lipsite de importanta.

5. Optimizare pe cuvintele cheie
Utilizarea corecta a tag-urilor, a imaginii, titlului si a continutului  te poate ajuta sa obti o pozitie superioara in cautarile Google. Astfel, e important de stiut ce cuvinte cheie sa folosesti, care ar putea reprezenta cautari ale utilizatorilor Google. Te poti ajuta si de Google Trends, pentru ce descoperi care sunt interesele publicului tau tinta.

6. Adapteaza-ti site-ul pentru mobil

Odata cu cresterea folosirii telefoanelor mobile in cautarea si navigarea pentru activitati sociale si pentru achizitie, tot mai multi utilizatori au inceput sa le prefere pentru procesul de vanzare-cumparare. Pentru a conduce afacerea in mod eficient, ai nevoie de un site prietenos pe mobil sau un App si Mobile SEO pentru cautari mobile, pentru a face fata site-urilor competitive de e-commerce.

7. Social media, calea spre succes
Social media este pulsul oricarei afaceri. Daca nu existi pe retelele de socializare, nu existi nici in mediul online! Este o realitate cu care ne confruntam deja de cativa ani si la care majoritatea s-au adaptat. Pagina de Facebook, cont de Twitter, G+ sau Google Business sunt doar cateva exemple care te vor ajuta sa tii legatura cu clientii tai, sa atragi noi clienti, sa oferi constant informatii cu privire la afacerea ta.