Atunci cand doresti sa iti deschizi propria afacere online, iata ce trebuie sa faci:
Nu tine banii blocati in stocuri!
Incearca sa lucrezi cu stocurile furnizorului cat de mult poti. O idee avantajoasa pe care o poti lua in considerare este sa incerci sa vinzi produse pe care nu multe magazine le pot oferi; in caz contrar, afacerea ta online nu ar avea prea mult succes.
Incearca sa ai un adaos comercial!
Pentru a obtine un profit din afacerea ta ar fi bine sa ai un adaos de cel putin 30%. Insa nici un adaos foarte mare nu te va ajuta in afacerea ta.
Nu te concentra atat de mult pe design-ul site-ului!
Un design simplu va oferi site-ului tau mai multa seriozitate. Poti folosi, spre exemplu, un fundal alb, incadrat pe lateral de o culoare mai inchisa, meniul sus, filtru de cautare in dreapta sus, foloseste un buton mare colorat CUMPARA. Totusi, lasa crearea site-ului in seama specialistilor, daca vrei sa iasa ceva de calitate! Fisker Media GROUP iti poate oferi servicii de creare site/magazin online, optimizare site si web design, practic cam tot ce ai tu nevoie pentru o afacere online!
Investeste in Google Adwords
Incearca sa atragi cat mai multi oameni pe site care sa fie interesati de produsele si serviciile tale.
Nu cere parerea prietenilor si a familiei in legatura cu site-ul !
Daca tii cont de parerea prietenilor sau a familiei in ceea ce priveste site-ul tau, crezand ca ei stiu ceva legat de design sau arhitectura informatiei, faci o mare greseala!
Incearca sa aduci oameni noi pe site care sa fie interesati de ceea ce vinzi tu si tine cont de parerea lor, de intrebarile lor, de nelamuririle lor pentru ca asta te va ajuta sa iti personalizezi site-ul si sa te perfectionezi.
Nu apela la cumpararea like-urilor pe site-uri de socializare !
Bineinteles ca e utila si promovarea produselor prin publicarea unor poze cu respectivele produse pe Facebook, dar nu te astepta ca acest lucru sa te ajute foarte mult. Incearca sa te concentrezi pe site-ul tau.
Asocierea !
O alta masura ar fi sa incerci sa ii lasi pe altii sa iti vanda produsele pentru un comision.
Distributia !
De altfel, poti incerca sa iti listezi produsele pe site-urile unor magazine mai mari, lasandu-i pe ei sa iti vanda marfa.
Promovarea !
Si cand spun asta nu ma gandesc neaparat la Facebook, deoarece acolo singura sansa de a avea succes este sa iti promovezi marfa cu ajutorul paginilor cu mii de like-uri, ci la campaniile de Adwords sau de e-mail marketing. Din nou, ar fi cazul sa apelezi la o agentie specializata in marketing si publicitate, cel putin atunci cand esti la inceput de drum si nu prea stii cu ce se mananca promovarea si campaniile publicitare. (Voi mentiona, din nou, cu titlu de exemplu Fisker Media GROUP.)
Aduna mail-uri !
Gaseste oameni care sa se aboneze la newsletter.
Costuri mici !
Daca vei constata ca obtii un profit cat de cat bun din produsele existente, nu te aventura sa oferi produse de calitate la pret redus, ci incearca sa pastrezi un raport optim calitate-pret. Iar profitul investeste-l in promovarea afacerii tale.
Si nu in ultimul rand, nu incerca sa patrunzi in domenii pe care nu le cunosti!