Spuneam in articolele precedente ca promovarea este un aspect cheie in obtinerea succesului in afaceri. Cum procedam, insa, cand bugetul destinat promovarii este unul limitat? Astazi va vom oferi 5 idei de marketing care nu costa mai nimic, dar care va vor sustine in dezvoltarea business-ului intreprins.
- Participati la evenimente, intalniri, seminarii. Aici puteti discuta despre afacerea voastra, puteti lasa carti de vizita persoanelor cu care interactionati si care ar putea deveni viitori clienti sau colaboratori.
- Apelati la site-uri locale, ziare online, reviste, publicatii pentru promovare. Scrieti un articol in care sa vorbiti despre activitatea voastra, prin care sa ii convingeti pe oameni sa va caute si sa va „cumpere”. Nu uitati sa mentionati si datele de contact!
- Apelati la organizatii non-profit, scoli, licee sau alte institutii care ar putea avea nevoie de produsele si serviciile oferite de voi. In schimbul unor produse sau sponsorizari, acestea v-ar putea ajuta cu reclama afacerii.
- Apelati la recomandari de la clientii multumiti. Intotdeauna cereti-le clientilor sa va acorde un review pozitiv, sa discute cu persoanele apropiate despre voi si serviciile voastre. O afacere cu recenzii pozitive va atrage atentia si va aleasa dintre toate celelalte, din acelasi domeniu.
- Fiti activi in mediul online. Mare parte din viata ne-o petrecem in mediul online. Asa ca promovati-va intens afacerea pe retelele sociale, acolo unde veti gasi cei mai multi potentiali clienti. Pentru mai multe metode de promovare a afacerii in mediul online, ne puteti contacta oricand la numarul de telefon 0732.000.112. Specialistii nostri in marketing va stau la dispozitie cu oferte personalizate, sfaturi si idei potrivite fiecarui tip de afacere!