Publicitate stradală, de ce să o alegem, cum?!

Publicitate stradală , de ce să facem !?

 Conceptul de „ publicitate stradală ” a apărut în România ca un model inspirat de peste hotare, din state ca Marea Britanie, Germania ori SUA, suferind desigur şi mici schimbări determinate de un anumit nivel de culturalizare. Deşi s-a căutat motivul pentru care publicitatea stradală se bucură de un asemenea succes, răspunsul s-a lăsat aşteptat; ce este cert, însă, este că cele peste 10.000 de panouri stradale existente în România ascund în spatele lor o adevărată reţetă a succesului. Un succes realizat cu investiţii minime, de altfel!

publicitate_stradala

De ce să optăm însă pentru publicitatea stradală sau outdoor advertising? Iată aici câteva argumente:

  • publicitatea stradală se dezvoltă în acelaşi sens ca şi comportamentul consumatorilor şi ţine cont de preferinţele acestora, ale pieţei cu alte cuvinte;
  • mesajul publicitar poate fi observat în orice moment, de oriunde, fie atunci când mergeţi la un supermaket, fie atunci când vă plimbaţi câinele în parc;
  • strada va fi întotdeauna cel mai populat şi cel mai aglomerat loc; şi unde altundeva aţi putea găsi clienţi dacă nu într-un astfel de spaţiu?
  • publicitatea stradală se adresează şi companiilor mici, întrucât costurile acesteia sunt unele mici, nefiind necesar să investiţi sute de mii de euro doar în publicitate; desigur, o singură astfel de campanie nu vă va putea oferi rezultate extraordinare pe termen lung;
  • cele mai mari branduri şi companii aleg sa faca publicitate stradala; cunoaştem cu toţii celebrele panouri Coca-Cola sau Orange. Aşadar, dumneavoastră de ce să nu o faceţi?

Concluzionând, dacă vă doriţi o campanie publicitară eficientă, care să nu atragă însă costuri mari ori pe care să nu vi le puteţi permite, outdoor adevertising este o alegere inteligentă. Bineînţeles, atunci când căutaţi să obţineţi rezultate satisfăcatoare pe termen lung, să întreprindeţi doar o campanie de publicitate stradală nu este tocmai soluţia ideală.