Fie ca va doriti sa cresteti numarul vanzarilor ori doar sa atrageti atentia cumparatorilor, pentru eventuale contracte pe viitor, reclama este cel mai eficient instrument in acest sens. Va prezentam in cele ce urmeaza 5 sfaturi utile pentru a obtine rezultatele dorite.
- Stabiliti obiective clare. Inainte de a initia o reclama, trebuie sa stabiliti cui i se adreseaza reclama, ce rezultate va asteptati sa obtineti intr-o anumita perioada de timp, in functie de ce indicatori/ criterii veti stabili daca reclama are succesul dorit.
- Alegeti un public tinta. In functie de specificul produselor ori serviciilor oferite, va puteti adresa unui public mai larg sau mai restrans. Este important sa stabiliti carei categorii de public doriti sa ii atrageti atentia – tanar, adult – pentru a stii cum formulati reclamele, cum le prezentati si la ce fel de vanzari va puteti astepta.
- Canalul de prezentare – extrem de important. O reclama poate ajunge in vizorul clientilor prin multiple modalitati de prezentare: outdoor, cu ajutorul panourilor publicitare, bannere, meshuri, reclama TV, radio, reclama in ziare, reviste ori online, pe retelele de socializare. Modalitatea de promovare trebuie aleasa in functie de publicul tinta, de produsul ori serviciul oferit, precum si de obiectivele stabilite. De exemplu, daca oferiti servicii pe plan local de reparatii de calculatoare, ar fi utila promovarea in mediul online ori un banner amplasat intr-o zona centrala.
- Anticipati unde cauta potentialii clienti informatii legate de produsele/ serviciile oferite de dvs. Daca vindeti, de exemplu, masini second hand, cea mai buna alegere ar fi o reclama intr-un ziar local, la sectiunea Vanzari auto. Daca oferiti servicii de infrumusetare, puteti apela la reclame online, prin intermediul retelelor de socializare ori reclama la un post radio ori intr-un ziar local. Pentru a atrage clienti, trebuie sa fiti prezent acolo unde ei cauta informatia.
- Continutul clar, succint – cel mai eficient. Reclamele de succes contin informatiile esentiale legate de serviciile oferite si datele de contact ale celui ce doreste sa se promoveze. Atat! Nu va avantati in povesti inutile, caci oamenii se plictisesc rapid si nu vor avea rabdare sa citeasca ori sa asculte minute in sir o reclama. Este suficient sa afle ce oferiti si unde va pot gasi.
Pentru o promovare eficienta a unei afaceri, va recomandam sa apelati la specialisti. Noi va invitam la o intrevedere GRATUITA pentru a afla mai multe detalii legate de reclame si diversele modalitati de promovare, cu cel mai mare grad de succes. Ne gasiti oricand la nr. de telefon 0732.000.112!