Locatii bannere Pitesti – Arges

Marime standard 7m x 0,8m – fata verso

1. B-dul Petrochimistilor
2. str. Fantanii
3. str.Teilor
4. str. Exercitiu spre Teilor si Doaga
5. str.Exercitiu intersectie cu str. Violetelor
6. str. Fratii Golesti (langa sediul mare RDS)
7. str. Geroge Cosbuc – spre autogara Gavana
8. str. Gavenii – spre soseaua de varianta
9. str. Tudor Valdimirescu – langa autogara
10. str. Targu din Vale – intrarea in cartier Tudor Vladimirescu
11. b-dul Republicii (spre Teatru, zona bloc librarie Mihai Eminescu)
12. str. Mircea Voda – coborare spre str. Craiovei
13. str. Negru Voda – principala spre Gavana, spre semafor Fac. Brancoveanu
14. b-dul. Nicolae Balcescu – langa restaurant Topolog
15. b-dul Petrochimistilor – Prundu la trecere de pietoni
16. str. Smardan (langa piata si policlinica)
17. b-dul. Republicii langa birouri Petrom, restaurant Zavaidoc, intrare in centru
18. b-dul. Republicii , la trece de Pietoni
19. str. Negru Voda – langa spitalul Militar, spre cartier Gavana
20. str. Garlei – coborare spre sens giratoriu de la Dedeman
21. str. Teilor (spre benzinaria Socar si intersectie)
22. str. Mircea Eliade – urcare pe in cartier Gavana, langa Kaufland
23. zona Gheorghe Doja, langa intrarea la facultate
24. str. Crinului, langa Piata, trecere de pietoni

5 calitati necesare unui bun manager

Nu putini sunt cei care viseaza la un job de manager. Desigur, tuturor ne place sa credem ca am fi buni sefi si lideri, insa nu toti avem calitatile necesare. Le putem invata, le putem deprinde de-a lungul multor ani de experienta ori ne putem naste cu ele. Sa vedem, insa, care sunt acestea si de ce sunt atat de importante!

  1. Rational si echilibrat. In calitate de manager, te vei afla intotdeauna in centrul atentiei, asa ca nu iti poti permite sa ai iesiri violente, necontrolate, sa iti expui stresul in fata celorlalti. Nu toti te vor placea, desigur, insa nu e nevoie sa le dai motive sa se indoiasca de profesionalismul tau! Vei avea un mare impact asupra subalternilor tai, asa ca ramane de datoria ta sa creezi un mediu de lucru placut…si sa le castigi respectul.
  2. Intelept. Vei avea de luat multe decizii, multe cu un impact mare asupra companiei pe care o conduci. Te vei confrunta cu multe probleme ale angajatilor tai, unele de natura profesionala, altele de natura personala. Ce trebuie sa intelegi este ca NU e de datoria ta sa le rezolvi pe toate! Viata personala trebuie sa ramana distincta de cea profesionala, caci jobul tau este unul de manager, nu de psiholog de serviciu. Iar deciziile luate de tine vor fi obligatoriu unele rationale, in cunostinta de cauza, si nu unele bazate pe emotii si sentimente.
  3. Pregatit. Pregatit fizic, intelectual, emotional pentru toate atributiile impuse la locul de munca. Daca le ceri celorlalti performanta, trebuie sa fii capabil sa o oferi si tu. Pregatirea profesionala este la fel de importanta ca si experienta si cunoasterea domeniului de activitate, asa ca angajatii vor fi mai degraba stimulati de un lider care stie cum merg lucrurile in companie decat de un sef autoritar. Puterea exemplului este mai valoroasa decat tonul ridicat al vocii!
  4. Clar in exprimare. Vei avea multe lucruri de transmis, asa ca fii intotdeauna coerent si concis. Atunci cand angajatii au intrebari suplimentare ori nelamuriri, nu ezita sa le raspunzi. Ai nevoie de oameni in jurul tau cu care sa lucrezi, nu vei putea face totul de unul singur – asa ca fa-te inteles, auzit si asigura-te ca cei cu care lucrezi primesc respectul cuvenit!
  5. Discretie, discretie! In calitate de manager, vei avea acces la informatii confidentiale, atat legate de companie, cat si de angajati si colaboratori. Pastreaza discretia si nu impartasi „secretele” cu nimeni – informatiile confidentiale trebuie sa ramana asa!

Top 15 cele mai amuzante reclame din toate timpurile

Reclama este sufletul comertului. O stim noi si o stiu toti cei care au cunoscut succesul in vanzari. Care este, insa, reteta unei reclame eficiente? Ei bine, reteta e una complexa si variata, depinde de cultura si educatia publicului caruia i se adreseaza si de produsul vandut. Daca anumite campanii inregistreaza efectul scontat atunci cand mesajul este unul lacrimogen, in altele se aplica umorul si glumele subtile. Daca un produs este bine vandut atunci cand oamenii se regasesc in reclama lui, un altul atrage atentia prin noutate.

Totusi, pana vom descoperi o formula ce se aplica in cazul tuturor reclamelor, va invitam sa va delectati cu o compilatie continand Top 15 cele mai amuzante reclame ale tuturor timpurilor (spun autorii). Caci rasul este intotdeauna bine venit, chiar si in afaceri!

Top 7 calitati ale unui antreprenor de succes

Multi au incercat sa creeze o definitie a antreprenorului perfect. In opinia noastra, este ca si cum am incerca sa definim iubirea, fericirea sau spiritualitatea – notiuni abstracte cu sensuri multiple si variatii subiective. Nu exista o reteta ideala pentru a contura un antreprenor de succes, insa putem gasi cateva calitati impetuos necesare in activitatea oricarui lider. Sa vedem care sunt acestea!

  1. Vizionar. Probabil cea mai importanta calitate a unui antreprenor este aceea de a vedea oportunitati acolo unde altii vad impedimente, de a privi dincolo de aparente si a avea bucuria de a crea.
  2. Inteligent. Inutil sa mai spunem ca inteligenta este o calitate de baza pentru orice antreprenor care doreste succesul. Altfel cum l-ar putea obtine?!
  3. Cunoasterea domeniului de activitate. Nu ar trebui sa iti deschizi o afacere in domeniul gastronomiei daca nu stii sa separi albusul de galbenus sau sa faci diferenta intre sare si zahar. Este obligatoriu ca detinatorul unui business sa fie cel cu cele mai bune cunostinte legate de domeniul in care isi desfasoara activitatea.
  4. Perseverent. Lucrurile nu vor merge intotdeauna asa cum iti doresti, iar rezultatele nu vor fi mereu pe masura asteptarilor. Insa perseverenta trebuie sa caracterizeze orice antreprenor cu dorinte de reusita. Succesul este sigur doar atunci cand depui eforturi pentru a-l obtine!
  5. Incredere si determinare. Nimeni nu a realizat lucruri marete atunci cand nu a avut incredere in sine si in oameni.
  6. Pasiune. Daca nu esti pasionat de afacerea si activitatea ta, de ce ai mai face-o?!
  7. Persuasiune. Pentru a obtine ceea ce iti doresti, trebuie sa cunosti cateva tehnici de persuasiune. Doar asa ii vei putea convinge pe cei din jur – clienti, concurenti, parteneri de afaceri – ca business-ul tau este unul de succes, cu potential.

Cum infiintezi o firma, pas cu pas

Infiintare firma. Acte necesare

* contract de comodat pentru sediul social

* actul constitutiv

* rezervarea de nume pe care o obtineti de la Registrul Comertului

* chitanta care atesta depunerea capitalului social (minimum 200 de lei)

* un set de formulare pe care le primiti si completati pe loc la Registrul Comertului

* timbru fiscal de 4 lei, ce trebuie adaugat la dosarul (cu sina) depus la Registrul Comertului.

Infiintare firma. Pasi de urmat:

  1. Mergeti la Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul judetului in care veti avea sediul social al firmei, pentru a rezerva numele. Trebuie sa fiti pregatiti cu 5-10 variante de nume (de regula, rezervarea se face pe loc).
  2. Completati si incheiati contractul de comodat si actul constitutiv al firmei.
  3. Impreuna cu rezervarea de nume, mergeti la banca pentru a depune capitalul social.
  4. Intocmiti un dosar cu toate actele specificate mai sus si mergeti la Registrul Comertului pentru a completa formularele de infiintare. Odata completate, le veti atasa dosarului, care va fi depus la ghiseu.
  5. In cateva zile veti putea ridica, de la Registrul Comertului, Certificatul de Inregistrare.
  6. Va trebui sa gasiti un contabil pentru a va pune in tema cu obligatiile pe care le are noua firma infiintata catre ANAF.

Cum sa faci bani de acasa – 10 idei creative

De ce anume ai nevoie pentru a castiga niste bani in plus? Putina imaginatie! Mai jos vei regasi 10 idei creative care nu implica prea mult efort, insa care te ajuta sa iti maresti veniturile. Din confortul propriei locuinte!

Cum sa faci bani de acasa – 10 idei creative

  1. Gateste. Cu totii apreciem dulciurile preparate in casa – cozonaci, fursecuri, torturi, prajituri, si nu doar de sarbatori. De ce sa nu profiti de propria bucatarie pentru a dezvolta un mic business? Poti pregati atat deserturi, cat si dulceturi, compoturi, muraturi sau diverse aperitive pentru petreceri. Te poti promova prin intermediul unei pagini de Facebook- clientii nu vor intarzia sa apara!
  2. Pune-ti casa la dispozitie pentru o sedinta foto/video. Daca te bucuri de o locuinta aspectuoasa, o poti transforma in decorul unei sedinte foto/video.
  3. Mananca in fata camerei web. Nu, nu am devenit brusc glumeti. Se pare ca in Corea de Sud s-a dezvoltat recent acest tip de activitate, denumita “mukbang” (in coreeana, mananca si transmite) – unii oameni sunt platiti chiar si cu 10.000 de dolari pentru a fi urmariti mancand! Da, este un lucru cam bizar, recunoastem, insa este o idee pe care cei mai indrazneti dintre voi o pot incerca!
  4. Lanseaza niste cursuri online pentru domeniul tau de activitate. Si percepe o mica taxa pentru ca oamenii sa aiba acces la continut!
  5. Inchiriaza-ti casa turistilor. Ai auzit de Airbnb sau VRBO? Aceste platforme te ajuta sa iti inchiriezi casa ori doar o camera unor turisti veniti in vizita. Preturile nu se compara cu tarifele de hotel, desigur, insa poti strange ceva bani astfel. Costul chiriei o sa varieze in functie de orasul in care locuiesti, cartier, sezon.
  6. Vinde cartile pe care nu le mai folosesti.
  7. Vinde fotografii online. Daca esti pasionat de fotografie, acum exista o multime de modalitati de a face bani din asta. Incarca-ti fotografiile pe Shutterstock sau iStock, iar atunci cand site-urile vor descarca pozele, vor plati drepturile de autor.
  8. Stiai ca bancile te platesc pentru a face cumparaturi cu cardul? Pentru fiecare suma achitata, banca iti va inapoia un anumit procent. Desigur ca acesta va varia in functie de banca si cardul pe care il detii.
  9. Ofera meditatii acasa. Atunci cand te descurci de minune la o materie scolara ori stii o limba straina, de ce sa nu profiti?
  10. Investeste la Bursa. Da, trebuie sa studiezi putin acest domeniu, inainte de a te arunca in valuri. Insa castigurile pot fi substantiale.

Sfaturi de la cei mai bogati oameni din lume

Se spune ca banii nu aduc fericirea, insa o intretin! Mai in gluma, mai in serios, care dintre noi nu si-ar dori sa devina milionar, sa poata obtine tot ce isi doreste oricand, fara prea mare efort?! Nu stim cati vor reusi (va uram si ne uram mult noroc in acest sens!), insa va lasam mai jos cateva sfaturi si idei ale celor mai bogati oameni din lume, in caz ca va doriti sa le urmati exemplul.

 „Iti voi spune cum sa te imbogatesti. Inchide usile. Fii atent atunci cand altii sunt lacomi. Fii lacom atunci cand altii sunt atenti.” (Warren Buffet, CEO Berkshire Hathaway)

„Sunt convins ca diferența dintre antreprenorii de succes și cei care esueaza este perseverența pura“. (Steve Jobs, fondatorul Apple)

 „Oamenii pot fi foarte destepți sau foarte priceputi intr-un anumit domeniu, dar daca ei insisi nu cred cu adevarat asta, nu vor munci prea mult“. (Mark Zuckerberg, fondatorul Facebook)

 „Cu totii avem nevoie de oameni care sa ne ofere  parerile lor sincere. Cu ajutorul lor devenim mai buni“. (Bill Gates, fondatorul Microsoft Corporation)

„Cea mai mare greseala a mea este probabil faptul ca mă ghidez prea mult dupa talentul unui om si nu dupa personalitatea lui“. (Elon Musk, fondatorul PayPal si Tesla Motors)

„Nu poti avea oameni pesimisti in afacerea ta. Ei te vor conduce la mediocritate.” (Carlos Slim Helu, unul dintre cei mai bogati oameni din lume: avere de peste 75 miliarde de dolari)

„Auzi mereu ca banii nu pot cumpara fericirea. Dar, am crezut mereu ca daca ai multi bani vei putea cumpara macar un pic de fericire. Am aflat ca nu este adevarat.” (Sergey Brin, co-fondator Google)

„Este foarte simplu sa faci bani in ziua de azi. Dar, a face bani intr-un mod sustenabil in timp ce esti responsabil fata de societate si incerci sa schimbi lumea – asta este foarte dificil.” (Jack Ma, presedintele executiv al grupului Alibaba)

„Sunt putin zgarcit, dar nu-i nicio problema cu asta. Ma uit la banii pe care vreau sa ii cheltui si ma intreab oare clientii IKEA si-ar permite asta? Imi permit sa calatoresc la clasa in I, dar a avea bani din abundenta nu reprezinta un motiv suficient de bun pentru a-i risipi.” (Ingvar Kamprad, fondatorul IKEA)

„Nu mi-am propus sa devin bogat. Nici macar nu mi-a trecut prin minte. Ceea ce m-a motivat a fost dorinta de a realiza ceva.”  (Sheldon Adelson, presedinte si CEO al Las Vegas Sands Corporation)

„Frugalitatea, la fel ca orice constrangere, duce la inovatie. Una dintre cele mai bune metode de a iesi din afara cutiei inguste in care te afli este sa inventezi o cale de iesire.”  (Jeff Bezos, CEO Amazon)

„Motivul pentru care am avut un astfel de succes financiar a fost faptul ca nu m-am concentrat niciodata, nici macar pentru un minut, pe a face bani.” (Oprah Winfrey)

 

 

 

3 strategii care iti asigura succesul in afaceri

Sa dezvolti o afacere de succes implica multa munca, daruire, timp si, desigur, resurse financiare. Poti apela, insa, la cateva strategii care te vor ajuta sa iti dezvolti rapid si sigur business-ul. Astazi iti vom prezenta 3 idei puse in aplicare de cele mai mari companii.

  1. Oamenii fac afaceri cu oameni pe care ii plac. Poate parea absurd, insa adevarul este ca apelam la persoane pe care le placem atunci cand avem nevoie de anumite produse sau servicii. O reactie cat se poate de normala si omeneasca pe care noi toti o avem atunci cand preferam un magazin in locul altuia asemanator doar pentru ca vanzatoarea este mai amabila. Cum ne facem placuti insa de potentialii clienti sau parteneri de afaceri? Totul consta in politete, optimism, zambet pe buze. Si servicii de calitate ireprosabila, desigur!
  2. Clientul nostru, stapanul nostru. Stiti deja ca un client are intotdeauna dreptate. Nu este, bineinteles, o zicala pe placul tuturor, insa atunci cand dorim sa facem afaceri, lasam deoparte orgoliile. Chiar daca cel caruia ii vindem nu pare indreptatit sa se planga ori greseste, el trebuie intotdeauna tratat cu respect si consideratie. Orice client este important, asa ca asigurati-va ca toti angajatii vostri se poarta ca atare!
  3. Marketing continuu. Odata ajunsi in top, trebuie sa va mentineti. De ce credeti ca cei de la Coca-Cola, desi detin suprematia in domeniu, inca lanseaza reclame si campanii publicitare? Pentru ca asa se pastreaza clientii si se castiga altii: printr-un marketing permanent! Succesul in afaceri nu este unul garantat, atunci cand nu depuneti eforturile necesare pentru a-l obtine. Asa ca dezvoltarea unui business

Pentru informatii suplimentare privind strategiile de marketing potrivite afacerii voastre, ne puteti contacta oricand la numarul de telefon 0732.000.112!