In ciuda dezvoltarii unor noi mijloace de promovare a afacerilor in mediul online, publicitatea stradala ramane una dintre cele mai eficiente metode de marketing, utilizata inca de marile companii ale lumii. Sa vedem, insa, care sunt principalele avantaje ale acestei forme de reclama!
- Vizibilitate. Publicitatea stradala este realizata prin intermediul panourilor publicitare, banner-elor si mesh-urilor amplasate in zone tranzitate precum arterele de circulatie si strazile principale. Astfel, mesajul reclamei va ajunge in atentia trecatorilor si, implicit, va duce la crearea unei audiente formate in special din cei care traverseaza zilnic zona respectiva. Probabilitatea ca cei care iti observa astfel reclama sa apeleze la serviciile tale este una destul de mare.
- Audiente targetate. Din moment ce panourile publicitare pot fi pozitionate in zonele alese de catre agentii de publicitate sau companii, va fi mai usor sa atingi grupuri de consumatori specifici sau particulari pentru care vand serviciile si produsele lor. Spre exemplu, un producator are ca public tinta fermierii sau persoanele care traiesc in mediul rural. Panourile publicitare pot fi pozitionate de-a lungul drumurilor intravilane pe unde potentialii consumatori trec in mod regulat.
- Panouri de dimensiuni mari, vizibile din mai multe unghiuri.
- Posibilitatea de a fi iluminate, pentru a putea fi observate si pe timpul noptii.
- Amplasare in locatii de interes.
Pentru toate acestea si multe alte motive, publicitatea stradala poate fi solutia eficienta pentru promovarea afacerilor mari si mici. Aici veti regasi o lista cu locatiile noastre de reclama, la preturi promotionale! Pentru orice alte detalii sau informatii, ne puteti contacta oricand la numarul de telefon 0732.000.112!